Vânzătorul garantează că cumpărătorul, în termen de 7 zile de la data achiziționării bunurilor, poate refuza bunurile de calitate corespunzătoare, cu condiția ca bunurile să nu fi fost puse în funcțiune, să aibă un aspect comercial și să fie în ambalaj cu toate etichetele, precum și să existe documente cu condiția ca bunurile să nu fi fost puse în funcțiune și să aibă un aspect comercial, să fie în ambalaj cu toate etichetele și să existe documente pentru achiziționarea bunurilor.
Cumpărătorul are dreptul de a schimba bunurile de calitate corespunzătoare cu o altă ofertă comercială a acestui produs sau cu un alt produs identic ca valoare sau cu un alt produs cu plată suplimentară valoare sau alte bunuri cu plată suplimentară sau rambursarea diferenței de preț.
În cazul în care cumpărătorul descoperă defecte ale produselor după cumpărare, acesta poate solicita vânzătorului înlocuirea acestora. Înlocuirea trebuie să fie efectuat în termen de 7 zile de la data reclamației. În cazul în care se solicită o expertiză a conformității bunurilor cu standardele specificate, schimbul trebuie efectuat în termen de 7 zile de la data reclamației norme, schimbul trebuie efectuat în termen de 20 de zile.
Bunurile complexe din punct de vedere tehnic de calitate necorespunzătoare se înlocuiesc cu bunuri de aceeași marcă sau cu bunuri similare de altă marcă, cu recalcularea costului. Returnarea se face prin anularea contractului de cumpărare și rambursarea sumei egale cu valoarea bunurilor.
Din momentul acceptării bunurilor, obligația vânzătorului de a transfera bunurile se consideră îndeplinită, iar riscul de pierdere sau deteriorare accidentală a bunurilor trece la cumpărător a bunurilor este transferată Cumpărătorului. În absența Cumpărătorului la adresa de livrare sau în caz de neplată a bunurilor sau în caz de refuz al Cumpărătorului de a plăti pentru bunuri (înainte de primire), bunurile nu vor fi transferate și comanda va fi anulată.
Vă rugăm să inspectați bunurile livrate înainte de a le pune în funcțiune.
Perioada de rambursare depinde de tipul de plată ales inițial de cumpărător.
În cazul plății în numerar, rambursarea se face la casierie în termen de cel mult 10 zile de la data la care cumpărătorul a făcut o cerere de rambursare cerere de rambursare.
Creditarea costului bunurilor pe cardul clientului, în cazul în care a fost utilizată plata fără numerar, are loc imediat după primirea unei cereri din partea cumpărătorului.
În cazul utilizării sistemelor de plată electronică, rambursarea se face în contul electronic în termen de 10 zile calendaristice.
La utilizarea ordinului de plată, în termen de 3 zile lucrătoare.