Comandă și livrare apă potabilă
Cum să comandați apă și alte produse?
Puteți comanda apa și produsele noastre în mai multe moduri:
- Sunând la centrul nostru de apeluri la numărul 14600 (multicanal) sau 079714600 (mobil).
- Puteți plasa comanda online în orice moment prin contul personal de pe site-ul www.apabuna.md. Operatorii noștri vor prelua și înregistra comanda, transmitând-o serviciului de livrare.
- Puteți comanda apă de 19 litri prin botul nostru Telegram, disponibil non-stop: https://t.me/ApaBunaBot
Programul de lucru al centrului de apeluri:
- Luni-vineri: de la 08:00 la 18:00
- Sâmbătă: de la 08:00 la 12:00
- Duminică: închis
Când plasați o comandă online prin intermediul site-ului, puteți comanda 24/7. Vă recomandăm să vă înregistrați pe site pentru a simplifica procesul de cumpărare în viitor. Important! Comenzile plasate în afara programului de lucru al centrului de apeluri vor fi procesate în cel mai apropiat program de lucru.
Achiziția inițială:
La prima achiziție de apă de 19 litri, cumpărătorul trebuie să achiziționeze sticle returnabile (recipiente) pentru schimbul ulterior. Atenție! Acceptăm la schimb numai recipientele marca noastră.
Livrarea apei:
- Livrarea gratuită a apei (19 l) se efectuează la comenzi de minimum 2 sticle, cu ajutorul unui transport specializat.
- La comanda unei singure sticle , costul livrării este de 10 lei.
- Livrarea altor produse, fără comanda unei sticle, se efectuează gratuit, la comenzi cu o valoare mai mare de 300 de lei.
- De asemenea, este disponibilă ridicarea personală de la adresa: Chișinău, str. Industrială 40.
Condiții de livrare:
- Comenzile sunt acceptate pentru livrare „azi pentru mâine” sau pentru orice zi lucrătoare următoare.
- Comenzile pentru zilele premergătoare sărbătorilor și pentru zilele de sărbătoare sunt luate în considerare într-un program individual.
Livrare.
Cum se face livrarea?
Curierul nostru va livra comanda dvs. direct la ușa de intrare, chiar și în cazul în care nu există lift (până la etajul 5). El vă poate ajuta la instalarea buteliei sau la despachetarea și punerea în funcțiune a echipamentului achiziționat.
Condiții de acceptare a recipientelor returnabile
La schimbarea buteliilor returnabile, acceptăm numai recipientele mărcii noastre, curate și în stare bună. Recipientele trebuie să îndeplinească următoarele cerințe:
- Curățenie: buteliile nu trebuie să aibă murdărie sau alte impurități.
- Stare bună: recipientele nu trebuie să aibă deteriorări (zone crăpate sau sparte, capace deteriorate etc.) .
- Recipient returnabil: Acceptăm numai sticle care au fost achiziționate de la noi. Recipientele altor mărci, precum și sticlele deteriorate sau murdare nu pot fi returnate.
Dacă aceste condiții nu sunt îndeplinite, ne rezervăm dreptul de a refuza returnarea recipientelor.
IMPORTANT! Returnarea recipientelor este posibilă în termen de cel mult 14 zile de la data ultimei comenzi.
Program de livrare:
- Luni-vineri: de la 08:00 la 18:00
- Sâmbătă: de la 08:00 la 14:00
- Duminică: liber
Condiții de livrare „azi pentru mâine”:
Comanda trebuie acceptată până la sfârșitul zilei lucrătoare pentru livrare a doua zi, ținând cont de programul de lucru al serviciului de livrare în zilele de sărbătoare și premergătoare sărbătorilor. În zilele premergătoare sărbătorilor, programul de lucru al Call Center-ului și al serviciului de livrare se reduce cu 1 oră. Programul de livrare în zilele de sărbătoare este publicat în avans pe site.
Ce trebuie să faceți dacă comanda este plasată în afara programului de lucru?
Dacă comanda este făcută seara târziu, noaptea, în ziua liberă sau în ziua de sărbătoare, aceasta va fi acceptată și procesată de call center în timpul programului de lucru al zilei următoare. În acest caz, livrarea este posibilă numai în a doua zi după plasarea comenzii.
Program individual de livrare:
Dacă aveți nevoie să livrați marfa la o anumită oră sau în anumite zile ale săptămânii, acest lucru este posibil în urma acordului cu centrul de apeluri.
Când livrarea nu este posibilă?
Livrarea poate fi anulată în cazul:
- Închiderii accesului la locul de livrare (reparații la drum, restricții temporare).
- Lipsei liftului într-o clădire cu mai mult de 5 etaje.
- Furnizării de informații incomplete sau inexacte despre adresă.
- Condițiilor meteorologice dificile, care împiedică circulația transportului.
- Circumstanțe de forță majoră care împiedică executarea comenzii.
Plata:
- În numerar la primirea mărfii.
- Cu cardul bancar la primirea mărfii.
Apreciem timpul dumneavoastră și ne străduim să vă oferim confort și calitate în fiecare etapă a colaborării. Încrederea dumneavoastră este prioritatea noastră principală!