Deservire tehnică

Deservirea tehnică include:

• Deservirea gratuită de garanție pentru echipamentele de apă, cu condiția ca acestea au fost achiziționate de la companie.

• Deservirea post-garanție.

• Diagnosticarea tehnică.

• Reparația efectuată cât mai curând posibil.

• Transportarea coolerelor la service centru și înapoi la birou se efectueaza  dupa prezentarea contractului pentru apa potabila  Apa Buna.

• Înlocuirea coolerului în timpul reparației (la cererea clientului)se efectueaza  dupa prezentarea contractului pentru apa potabila  Apa Buna..


Procedura de service pentru reparațiile furnizate în garanție:

Serviciul de garanție include reparația gratuită a coolerului în cazul în care avariile sau defectele constatate au fost constatate din vina producătorului.

Pentru a primi servicii de garanție este nevoie de următoarele documente:

• Cardul de garanție, al cărui atribut obligatoriu este sigiliul albastru al vânzătorului și data vânzării echipamentului;

• Ambalajul coolerului;

• Pașaport pentru cooler.


În serviciu de garanție poate fi refuzat dacă:

• Integritatea mărfurilor nu a fost respectată atunci când a fost predată pentru reparare;

• Coolerul s-a defectat din cauza clientului în timpul funcționării incorecte;

• Există deteriorări mecanice;

• Sigiliile de garanție rupte.


Deservire tehnică a coolerelor

Toate echipamentele achiziționate de dvs. de la compania noastră sunt cu garanție, cu excepția cazurilor în care daunele au fost cauzate de o funcționare incorectă, o conexiune incorectă, nerespectarea instrucțiunilor de operare sau o manipulare neglijentă.


Compania noastră prestează servicii de:

  • Întreținere;
  • Garanție;
  • Post-garanție;
  • Igienizare completă efectuată la nivel profesional;
  • Dezinfecție (recomandată de 1-2 ori pe an).


Igienizarea,proces care include dezinfectarea, este o procedură necesară pentru coolerele în perioada de exploatare. Se recomandă efectuarea acestuia cel puțin o dată la șase luni, în caz contrar starea igienică a coolerului se modifică și ca urmare, se schimbă calitatea apei potabile. Principala cauză a poluării ape sunt bacteriile, care în majoritatea cazurilor nu sunt patogene. Cu toate acestea, intrând în interior, se înmulțesc și schimbă gustul apei.

În urma igienizării coolerului se îndepărtează sedimentele minerale din părțile interne ale dispozitivului, a depunerilor organice din conducte și curățirea suprafețelor exterioare ale carcasei.

Comanda de Igienizare si reparatie a coolerului o puteţi face la tel.: 14600 de luni pana vineri de la ora 8-00 pînă la 17-00, sîmbătă de la ora 8-00 pană la 12-00